Vibratone och andra "workout bälten"

Vibratone och andra bälten är det fånigaste jag vet just nu!
Ja, visst, dom funkar säkert, men hallå!? Är det så himla bra att andvända sånna? Jag vill iaf känna mig nöjd, typ att man har varit ute och sprungit några dar i veckan och känner värdens träningsverk. Då vet man ju iaf att det går framåt på alla sätt!
Jag såg RixFm för någon dag sen, då provade dom på Vibratone, eller vad det nu var. Och killen som hade på sig den skrek och sa att det kändes som om inälvorna skulle sprängas. Rolig kännsla osv? NEJ! Då är det ju mycket bättre att springa broarna någon gång i veckan, än att typ ligga hemma med värsta smärtorna för att försöka få en smalare midja. Nej, vet ni vad. Det är mycket bättre att vara den man är och göra som man vill.

Jag får snart utbrott på alla som äter en sked makaroner per dag, och sedan spyr ut dom.

Jag har sagt mitt.
/Maria


Kommentarer
Postat av: jennifer

ja haha, två dagar, så kan det gå ibland, när man är sliten ;)

2009-04-16 @ 13:52:08
URL: http://akebring.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0