Test

DU:

Ögonfärg: blå
Hår: Brunt eller nåt
längd: 175,6 cm.
använder du smink: Nej för fan
favorit mat: Vet inte.
Klädstil: Vetja, jeans och luvtröja
Personlighet: Vete fan, någon som vet kan ju berätta
Favorit band: Nckelback
Favorit låt: Savin me med Nickelback =)
talanger: Skulle jag räkna upp alla skulle det här inlägget bli allderens för långt =)
senaste låt du hörde: Vem fan bryr sig?
går du i skola: jaaa.
framtid: Vete fan, IT hoppas jag
tycker du om musik: Ja, typ


ALLMÄNT:

Är du singel: ja
är du kär: Kanske =)
vem stör du dig på: All övrig information är överflödig
har du varit på en konsert: ja
Har du glasögon eller linser: Nej
Har du blivit besviken under en klippning: Bryr mig inte så hårt
har du mycket pengar: yes!
har du bjudit ut någon: nej
Har någon bjudit ut dig: nej =(
favorit stad: Kuala Lumpur
Shoppar du: Hellst inte
Vilka språk kan du: svenska, engelska och bonska (jag vet inte om det räknas men det är inte svenska iaf)
favorit shampoo: har inget.
har du stora fötter: jag tycker det!
är du nöjd med dig själv: Jag och alla andra=)
Är du blyg: inte mot dem jag känner.
Var är du nu: I källaren
Är dina svar ärliga: jaaa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0