Stand-up

På svenskan idag skulle hela klassen ta med sig en rolig historia att berätta, men Linus, han hade gjort något helt annat. Han hade skrivit en helt egen stand-up. Lite oväntat sådär, men en liten Emma hade visst skvallrat i mitt öra, att han gjort en stand-up! Bra blev det också, men det får väl Linus skriva om själv tycker jag!=)

Här är några av historierna jag kom ihåg=P

Min;
Alla barnen var rädda för tjuren,
särskilt bo
för han såg ut som en ko

Emmas (från mig);
Vad hette elvis brorsa?
Tolvis!

Antons och Johannas;
En polis stannade en bil på en motorväg och sa;
- Du är den 1000 som kör här i veckan, så du har vunnit 1000kr! Vad ska du göra för pengarna?
- Jag ska köpa mig ett körkort! Svarade mannen.
- Lyssna inte på honom, han säger så konstiga saker när han är full! Sa frun i passagerarsätet.
Då vaknade farfar i baksätet och sa;
- POLISEN! Jag sa ju att vi inte skulle komma långt i en stulen bil!

Hahaha, godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0