My life is fine again! Almost.

Hej alla, gissa vad. Jag va på lassa i dag och då sa de att det såg bra ut så nu behöver jag inte göra något fören om tre veckor när jag ska byta till ett mindre gipps. Sedan for vi på stan och köppte ett par löparskor som passar så att jag slipper springa i mina platta skor som jag sprang i igår, det skulle jag inte ha gjort, jag har så förbannat ont i mina ben att jag skulle kunna lägga mig ner och dö. På tal om det så sa läkaren att jag inte får springa något före det att jag tar bytt till det lilla gippset. Jag kommer förmodligen att strunta i honom varje tisdag kl. 17.00-17.35, alla andra dagar kommer jag nog att gå broarna och köra motions cyckel.Sedan har jag fått ett papper med fingerövningar som jag ska göra fem gånger pär dag och fem gånger varje dag utom en övning som jag ska göra tio gånger varje timme och det är inte den mest diskreta övning, man ska sträcka upp armarna så mycket det går och spreta med fingrarna. Men jag har så förbannat ont att jag inte kan lyfta armen =(

Från början


Nu

Kommentarer
Postat av: emma

sv. Ge mig lösen så gästbloggar jag :>

2009-04-15 @ 19:10:43
Postat av: maria

vad är domdära pinnarna på andra bilden? (A)

2009-04-16 @ 13:13:22
URL: http://mariasteen.blogg.se/
Postat av: Anonym

Det där ser ju inte alls trevligt ut :/

2009-04-22 @ 18:38:51
URL: http://ellers.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0