Jag bara måste!

Hej, asså det är så typiskt mig, jag kunde inte hålla mig borta från att blogga, kan vara för att det har hänt en världs sensation, i dag startade broarna runt och jag va med och sprang trots att jag brytigt armen, det gick under omständigheterna bra,  jag tog 31.25 , det tycker jag är ganska ok för att jag har ju brutigt armen och p.g.a. av det så har jag inte kunnat träna något på drygt två veckor så att + att jag hade inga löparskor som passade så jag tog mina platta skor i stället. När jag kom fram till den andra bron så komme det en liten skitunge som hade srungit ikapp mig för att jag höll så jävulskt lågt tempo, så då sprang han om mig och då ökade jag tempot och sprang om honom och då gjorde han en rusch och spran om mig + att han försökte blocka mig men han orkade inte egentligen hålla de tempo som jag höll så jag kom om honom och då ruschade han om mig igen. Och så höll han på från andra bron tills att vi kom in på gården på nordanå, då gjorde jag en linus rusch och drog om honom. Jag tycker att Maria ska skriva ett inlägg snart, anars så kommer jag att göra en ny blogg. Är det någon som vill göra den med mig?

Kommentarer
Postat av: Maja

sv. jag var hos min kusin i ursviken..

2009-04-14 @ 21:08:45
URL: http://majawlolob.blogg.se/
Postat av: Zanna & Grimm

Ja han är dö söt :)

2009-04-15 @ 08:15:11
URL: http://ins4n3.blogg.se/grimm

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0